Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
- Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok – w Dni Robocze, w godzinach od 8:00 do 15:30.
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
Sposób i godziny doręczania
Korzystamy z usług następujących firm przewozowych: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). W zależności od zakupionego towaru, jego specyfiki, wagi, gabarytów, dostosowujemy odpowiedniego przewoźnika oraz rodzaj przesyłki. Kurierzy doręczają paczki w godzinach 8.00-16.00, doręczenie o innej porze jest tylko i wyłącznie kwestią dobrej woli kuriera doręczającego. Trasa oraz dokładna godzina doręczenia jest zależna tylko od kuriera.
Przypominamy, iż w przypadku przesyłek powyżej 29,5 kg, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do lokalu Kupującego. Przy takich przesyłkach kurier dostarcza towar pod budynek adresata, najbliżej jak to możliwe, biorąc pod uwagę stan infrastruktury drogowej.
Bądź na bieżąco z naszą ofertą, promocjami i ofertami specjalnymi!
Już dziś zapisz się do newslettera!
Zamówienia wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego od ich opłacenia (lub wybrania płatności za pobraniem). Wszystkie przesyłki są ubezpieczone oraz starannie i bezpiecznie zapakowane.
Przesyłki do 30 kg wysyłamy firmą kurierską DPD, natomiast przesyłki powyżej 30 kg są wysyłane firmą spedycyjną Rohlig-Suus. Kabiny prysznicowe, drzwi i inne produkty wymagające szczególnej ostrożności wysyłamy na paletach, w pozycji pionowej, na specjalnie zbudowanym stelażu.
Udostępniamy możliwość skorzystania z szybkich płatności internetowych realizowanych przez cenione i w pełni bezpieczne platformy Przelewy24, PayByNet (Krajowa Izba Rozliczeniowa) i Paypal. Poza tymi formami, możesz również zapłacić za towar przelewem tradycyjnym na nasze konto lub gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.
Numer konta do wpłat:
PL28 1500 1344 1213 4008 0113 0000
Infolinia: +48 857-337-777
(infolinia jest czynna w godzinach:
poniedziałek – piątek: 7.00 – 19.00
Obsługa Klienta
Mail: tutumi@tutumi.pl
Dział Techniczny
Mail: bok@tutumi.pl
Dział Reklamacji
Mail: reklamacje@tutumi.pl
Można również wysłać do nas wiadomość przez Formularz kontaktowy.
Jeżeli masz jakieś skargi, uwagi lub pochwały, napisz do nas:
Mail: kierownik@rea.pl