Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.
Zrób zakupy na kwotę minimum 200,00 zł brutto i poproś naszego pracownika o wystawienie faktury TAX FREE. Aby ją otrzymać, musisz osobiście zgłosić się do głównej siedziby naszej firmy przy ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok.
Zamówienie możesz odebrać w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30–13:30 czasu polskiego. Soboty, niedziele i święta w Polsce są dniami wolnymi od pracy.
Więcej informacji uzyskasz od naszego doradcy: +48 690 814 117, info@podlasiak.ru
Poinformuj nas wcześniej o formie płatności. Płatność możliwa gotówką w złotówkach lub kartą kredytową polskiego banku. Nie akceptujemy kart kredytowych banków zagranicznych.
Przygotuj paszport. Nasz pracownik wprowadzi Twoje dane do faktury TAX FREE: imię i nazwisko, datę urodzenia oraz numer paszportu. Upewnij się, że dane zostały poprawnie wpisane.
Odbierz wydrukowaną fakturę TAX FREE.
Udaj się do punktu kontroli celnej. Przedstaw dokumenty TAX FREE. Na żądanie pokaż przewożony towar w nienaruszonym stanie.
Przedstawiciel służby celnej potwierdzi wywóz w systemie TAX FREE. Na Twoją prośbę może również postawić pieczątkę na papierowej wersji dokumentu.
Forma zwrotu VAT: gotówką w głównej siedzibie naszej firmy – ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok.
Nie ma możliwości skorzystania z systemu Global Blue. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Bądź na bieżąco z naszą ofertą, promocjami i ofertami specjalnymi!
Już dziś zapisz się do newslettera!
Zamówienia wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego od ich opłacenia (lub wybrania płatności za pobraniem). Wszystkie przesyłki są ubezpieczone oraz starannie i bezpiecznie zapakowane.
Przesyłki do 30 kg wysyłamy firmą kurierską DPD, natomiast przesyłki powyżej 30 kg są wysyłane firmą spedycyjną Rohlig-Suus. Kabiny prysznicowe, drzwi i inne produkty wymagające szczególnej ostrożności wysyłamy na paletach, w pozycji pionowej, na specjalnie zbudowanym stelażu.
Udostępniamy możliwość skorzystania z szybkich płatności internetowych realizowanych przez cenione i w pełni bezpieczne platformy Przelewy24, PayByNet (Krajowa Izba Rozliczeniowa) i Paypal. Poza tymi formami, możesz również zapłacić za towar przelewem tradycyjnym na nasze konto lub gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.
Numer konta do wpłat:
PL28 1500 1344 1213 4008 0113 0000
Infolinia: +48 857-337-777
Obsługa Klienta
Mail: tutumi@tutumi.pl
Dział Techniczny
Mail: bok@tutumi.pl
Dział Reklamacji
Mail: reklamacje@tutumi.pl
Można również wysłać do nas wiadomość przez Formularz kontaktowy.
Jeżeli masz jakieś skargi, uwagi lub pochwały, napisz do nas:
Mail: kierownik@rea.pl